niedziela, 11 stycznia 2015

Informacje

Witam,

Jak widać nie dodałam rozdziału już od ponad miesiąca. Mimo, iż mam pomysły i sam jego początek nie jestem w stanie teraz tego kontynuować. Po części z powodów osobistych, jak i z braku wolnego czasu. Dlatego z przykrością muszę zawiadomić o zawieszeniu bloga na pewien okres.

Reaktywacja bloga nastąpi na początku kwietnia, do tego czasu powinnam napisać kilka rozdziałów na zapas oraz ogarnąć się w całości. Przykro mi z tego powodu, lecz chyba lepsze to niż wymuszone rozdziały.


Jeśli chodzi o kontakt ze mną to co tydzień będę zamieszczała miniaturki na moim nowym blogu >TUTAJ<. Jest tam tematyka przede wszystkim serialowa: Supernatural, Sherlock, Merlin, Pamiętniki Wampirów, ale i książkowa: Harry Potter, Igrzyska Śmierci. Jak zacznie pojawiać się Dramione, będzie to najlepszy znam, ze niedługo wracam.

Dodatkowe informacje będę zamieszczała właśnie tam oraz na facebooku >tu<
Przepraszam za to, jednak muszę zawiesić bloga. Mam nadzieję, że będziecie nadal obecni, gdy wrócę.
Zostawcie też swoje adresy, może w końcu znajdę czas i nadrobię wszystko u was.


Do napisania,
Croy


>NOWY BLOG< 

39 komentarzy:

  1. Ojej, szkoda, ale to zrozumiałe. Nie każdy ma czas, żeby wszystko to poogarniać. Ja poczekam, bo warto :) jestem stałą Twoją czytelniczką i nie zamierzam przestać <3
    Pozdrawiam i życzę dużo dużo weny :3
    ~NeveahDramione ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :'( Szkoda, ale wracaj szybko :( :'(
    Życze weny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej,
    Poinformowałaś mnie o zawieszeniu i wykazałaś chęć oceny mimo przeterminowania, a to, oczywiście, kwalifikuje Cię do uzyskania oceny. Zostawiam Twojego bloga w kolejce ze specjalnym znaczkiem i podejmę się recenzji.
    Mam tylko jedno pytanie, już teraz - czy mam oceniać właściwe opowiadanie, czy miniaturki również?
    Pozdrawiam. Shiibuya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, w takim razie ocenię samo opowiadanie.
      Ja również dziękuję.

      Usuń
  4. Poczekam, poczekam i już odliczam dni do kwietnia. ;)
    Pozdrawiam,
    Cassie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę się doczekać kwietnia. ;)
    Życzę weny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Błąd poprawiony, jeśli jeszcze jesteś zainteresowana.
    Pobrać możesz tu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, wielka szkoda, że zawieszasz, bo z niecierpliwością czekam na każdy rozdział. Piszesz jedyne Dramione jakie czytam ;P
    A mój blog to lilyevans-jamespotter-huncwoci.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Co? Kwiecień? Mimo to czekać będę ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ehh... Szkoda że aż do kwietnia :/ Ale lepszy rydz niż nic :D Tylko żebyś nie zapomniała przypadkiem pisać tych rozdziałów :D Ja zaczynam znowu (tak znowu) od początku. Tu masz link: http://dracotosenszycia.blogspot.com/ i jak wejdziesz to zostaw komentarz. Na razie jest prolog a niedługo będzie 1 rozdział. Prolog jest krótki, ale mam nadzieję, że zachęcający. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału ;)

    R.N.E.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam śmiało, że jestem smutna.
    Opowiadanie jest naprawdę świetne, styl bardzo lekki i szybko pochłonęłam rozdziały. Hermionie nadałaś wyraz i ciekawy charakter. Coś podobnego czytałam tylko w jednym sevmione.
    No i Draco.
    Przyznam szczerze, że zostałam zaskoczona tą przyjaźnią. I brat Draco! Jaki kochany.
    Będę wyczekiwać powrotu.
    Pozdrawiam,
    Questay.
    www.retreat-odium.blogspot.com (jest to opo o Draco, i Dramione będzie, ale nie jest głównym wątkiem)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć, do zespołu Pomackamy dołącza nowa oceniająca i będziemy pracować w parze. Chciałem zapytać, czy nie masz nic przeciwko, by zaczęła ocenianie razem ze mną już od twojego tekstu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam,
    pragnę ogłosić, że Ocenialnia Shiibuya zostaje zamknięta, ponieważ przenosimy się na portal Wspolnymi-silami.blogspot.com i to tam będziemy publikować swoje oceny zgodnie ze stanem naszych kolejek.
    Fuzję Wspólnymi-Siłami oficjalnie otworzymy 21.03.2015. Już teraz zapraszam Cię pierwszego dnia wiosny na zapoznanie się z naszym regulaminem, gdyż Twój blog znajduje się w mojej kolejce i, jeśli wyrazisz na to zgodę, ocena zostanie opublikowana na ww. portalu.
    Proszę o informację zwrotną, czy wyrażasz zgodę na publikację takiej oceny na portalu Wspólnymi-Siłami. Skontaktuj się ze mną pod adresem: http://daffniak.blogspot.com/p/pytaniauwagi.html
    Pozdrawiam serdecznie,
    Dafne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do usług i dziękuję za szybką odpowiedź. Mam jednak jeszcze jedno pytanie - czy Twoje opowiadanie to Dramione?

      Usuń
  13. Na Pomackamy zawisła ocena twojego bloga. Zapraszam do lektury i dyskusji. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cierpliwie czekam, twój blog jest naprawdę SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Hey Croy kwiecień się zaczął czekam z niecierpliwością ^.^

    OdpowiedzUsuń
  16. Kwiecień zaczął się już,
    A na polu nadal mróz.
    Rozdział podaruj nam nowy,
    By nam osłodził wieczory. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wesołych świąt ^^
    Czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatnio miewam dziwne sny, a mianowicie:
    Śnił mi się następny rozdział twojego bloga, jednak pewnie on jest zupełnie inny niż moja wizja ;) Artur chciał sprawdzić Hermionę, ponieważ widział, że Snape dał jej ulgę w pojedynku. Umówił się z nią w jakieś sali o zaczęli walczyć. Byli tam też Severus i Draco. Hermiona starała się ukryć, że mogłaby pokonać Artura, jednak nagle zaczęła rzucać zaklęcia bardzo bardzo zaawansowane. Nie panowała nad swoim wyglądem i w rezultacie zmieniła się w Amber. Artur się wzruszył, Severusowi opadła szczęka, a Draco zemdlał xD potem gdy już Amber powiedziała im, ze jest Hermioną i Amber, Severus zauważył, że w pojedynku użyła bardzo silnych czarnomagicznych klątw, które zna tylko on, Voldemort i Katherin, więc Hermiona-Amber musiała im powiedzieć, że jest też Katherin. Draco na tą wieść ponownie zemdlał i wtedy się obudziłam ^^
    Mam baaardzo dziwne sny :D A może prorocze ;) ??????
    Czekam cierpliwie na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są to sny proroczę, bo za szybko akcja by poszła w górę, ale czeka was na pewno niespodzianka i trochę przyśpieszonych zdarzeń ;)

      Usuń
  19. Witam! W imieniu swoim i całej Załogi ocenialni Wspólnymi-Siłami z przyjemnością informuję, że właśnie ukazała się ocena Twojego bloga. Pozdrawiam i życzę miłego dnia z nadzieją, że docenisz moją pracę i kulturalnie skomentujesz recenzję. WS

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku Croy dotrzymaj obietnicy tak dzielnie czekaliśmy :c

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy wracasz? Nadal czekam. :) :v

    OdpowiedzUsuń
  22. Powoli kończą mi się fajne minki, ale dobra:
    Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś sie piszę, ale powoli. Aktualnie uczę sie przede wszystkim do matury, a nie udało mi się napisać całości wcześniej. Ale w ciągu najbliższego tygodnia powinnam coś napisać ;)

      Usuń
    2. Matura jest według mnie, najważniejsza ^^
      Nie mogę się doczekać następnego rozdziału :D

      Usuń
  23. Croy, wracaj do nas :'(
    Głupio bez Ciebie...
    Tęsknimy za Tobą i za opowiadaniem :(
    Wracaj :''''(((((

    OdpowiedzUsuń
  24. Dłużej nie wytrzymam...
    Ją chce nowy rozdział :(
    Proooszę '.'

    OdpowiedzUsuń
  25. Nadal czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twój blog jest najlepszy. Kocham go i cierpliwie czekam na następny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy